Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Osobní automobily s pohonem všech kol
Stiborová, Dana ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této rešeršní bakalářské práce je popis moderních koncepcí pohonu všech kol využívaných u osobních automobilů. Počáteční část je věnována historickému vývoji tohoto pohonu a jeho výhodám či nevýhodám. Následující část popisuje základní konstrukční prvky a jejich využití u jednotlivých koncepcí. Dále se tato práce zaměřuje na detailní popis jednotlivých systémů pohonu využívaných předními automobilovými výrobci a je zakončena úvahou o možném směru dalšího vývoje tohoto automobilového odvětví.
Diferenciály sériových a závodních vozidel
Kopeček, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na diferenciály osobních a závodních automobilů. Jsou zde uvedeny nejčastěji používané typy. U jednotlivých typů je vysvětlena konstrukce a principy funkce. Přednostně jsou zde popsány používanější typy a také typy se zajímavým technickým řešením. V rámci závodních diferenciálů jsem se pokusil popsat jejich možné nastavování.
Osobní automobily s pohonem všech kol
Stiborová, Dana ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem této rešeršní bakalářské práce je popis moderních koncepcí pohonu všech kol využívaných u osobních automobilů. Počáteční část je věnována historickému vývoji tohoto pohonu a jeho výhodám či nevýhodám. Následující část popisuje základní konstrukční prvky a jejich využití u jednotlivých koncepcí. Dále se tato práce zaměřuje na detailní popis jednotlivých systémů pohonu využívaných předními automobilovými výrobci a je zakončena úvahou o možném směru dalšího vývoje tohoto automobilového odvětví.
Diferenciály sériových a závodních vozidel
Kopeček, Martin ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na diferenciály osobních a závodních automobilů. Jsou zde uvedeny nejčastěji používané typy. U jednotlivých typů je vysvětlena konstrukce a principy funkce. Přednostně jsou zde popsány používanější typy a také typy se zajímavým technickým řešením. V rámci závodních diferenciálů jsem se pokusil popsat jejich možné nastavování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.